Brandmix Model: Başarı Reçetesi

Bilgi

1. Ana fırsat ve tehlikeleri belirlemek için Marka/Kategori Analizi gerçekleştirmek.


Stratejik Düşünce

2. Şirket Vizyon ve Hedefleri Doğrultusunda Kategori Stratejilerini geliştirmek.

3. Güçlü İçgörülere dayanan Marka Vizyon ve Stratejilerini geliştirmek.

4. Marka Hedef ve Ölçümleme Kriterlerini belirlemek.


Yaratıcılık

5. Entegre Pazarlama Planlarını geliştirmek.

6. Mükemmel Uygulamaya destek olmak.

PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vcGxheWVyLnZpbWVvLmNvbS92aWRlby8yNTM0Mzg4OTA/YXV0b3BsYXk9MSIgd2lkdGg9IjY0MCIgaGVpZ2h0PSI2NDAiIGZyYW1lYm9yZGVyPSIwIiB3ZWJraXRhbGxvd2Z1bGxzY3JlZW4gbW96YWxsb3dmdWxsc2NyZWVuIGFsbG93ZnVsbHNjcmVlbj48L2lmcmFtZT4=
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vcGxheWVyLnZpbWVvLmNvbS92aWRlby8zNzQ2MjQzMDg/YXV0b3BsYXk9MSIgd2lkdGg9IjgwMCIgaGVpZ2h0PSI0NTAiIGZyYW1lYm9yZGVyPSIwIiBhbGxvdz0iYXV0b3BsYXk7IGZ1bGxzY3JlZW4iIGFsbG93ZnVsbHNjcmVlbj48L2lmcmFtZT4=