Durum Analizi

Ne Zaman?

  • Rutin Durum Analizi:
  • – Stratejik Planlar ve Yıllık Operasyonel Planlar öncesi
  • Şirket/Marka Satınalmalar Öncesi:
  • – Marka Sağlığını ölçmek ve Marka değerlendirmesini desteklemek için
  • – Markanın Stratejik Yol Haritasını belirlemek için

Ne?

  • Pazar Yapısı ve Dinamiklerini Anlamak
  • Müşteri Davranışını Anlamak
  • Marka Kaldıraçlarını İncelemek

Nasıl?

  • İkincil Data (Hane Paneli, Perakende Paneli, Mevcut Kantitatif Bilgiler…)
  • 360⁰ Tüketici İçgörü Yaklaşımı
  • Tüketici (Tüketici Panelleri, Tükecici Gözlemleri, Tüketici Geri Bildirim Formları, Uzmanlarla Derinlemesine Görüşmeler)
  • Rekabet (Rekabet Alanının Belirlenmesi, Benzer Marka Grupları, Perakende Ziyaretleri…)
  • Kültür (Semiotikler, Trendler)
  • Şirket (İçeriden Bakış)

Servislerimiz

PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vcGxheWVyLnZpbWVvLmNvbS92aWRlby8yNTM0Mzg4OTA/YXV0b3BsYXk9MSIgd2lkdGg9IjY0MCIgaGVpZ2h0PSI2NDAiIGZyYW1lYm9yZGVyPSIwIiB3ZWJraXRhbGxvd2Z1bGxzY3JlZW4gbW96YWxsb3dmdWxsc2NyZWVuIGFsbG93ZnVsbHNjcmVlbj48L2lmcmFtZT4=
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vcGxheWVyLnZpbWVvLmNvbS92aWRlby8zNzQ2MjQzMDg/YXV0b3BsYXk9MSIgd2lkdGg9IjgwMCIgaGVpZ2h0PSI0NTAiIGZyYW1lYm9yZGVyPSIwIiBhbGxvdz0iYXV0b3BsYXk7IGZ1bGxzY3JlZW4iIGFsbG93ZnVsbHNjcmVlbj48L2lmcmFtZT4=