Durum Analizi

Ne Zaman?

  • Rutin Durum Analizi:
  • – Stratejik Planlar ve Yıllık Operasyonel Planlar öncesi
  • Şirket/Marka Satınalmalar Öncesi:
  • – Marka Sağlığını ölçmek ve Marka değerlendirmesini desteklemek için
  • – Markanın Stratejik Yol Haritasını belirlemek için

Ne?

  • Pazar Yapısı ve Dinamiklerini Anlamak
  • Müşteri Davranışını Anlamak
  • Marka Kaldıraçlarını İncelemek

Nasıl?

  • İkincil Data (Hane Paneli, Perakende Paneli, Mevcut Kantitatif Bilgiler…)
  • 360⁰ Tüketici İçgörü Yaklaşımı
  • Tüketici (Tüketici Panelleri, Tükecici Gözlemleri, Tüketici Geri Bildirim Formları, Uzmanlarla Derinlemesine Görüşmeler)
  • Rekabet (Rekabet Alanının Belirlenmesi, Benzer Marka Grupları, Perakende Ziyaretleri…)
  • Kültür (Semiotikler, Trendler)
  • Şirket (İçeriden Bakış)

Servislerimiz