Stratejik Marka Geliştirme

Pazar Trendleri & Büyüme Kaldıraçları ↓

• Pazar Trendlerini Anlamak
• Kategori/Marka Büyüme Kaldıraçlarını Anlamak
• Kazanılması Gereken Alanlara Odaklanmak

null

Pazar Tanımlanması ve Segmentasyon ↓

• Pazar İhtiyaçlarının Belirlemek
• Satınalma Gruplarını Belirlemek
• Satınalma Dinamiklerini Anlamak
• Hedef Kitleyi Belirlemek

null

Marka Vizyon ve Stratejisi ↓

• Marka Konumlaması
• Marka Alanı
• Marka/Kategori Mimarisi
• Portföy Planlaması
• Marka İsmi Bulunması
• Marka Kimliği

null

İletişim Stratejisi ↓

• Kim?
• Ne?
• Nasıl?
• Nerede?
• Ne zaman?

Servislerimiz

PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vcGxheWVyLnZpbWVvLmNvbS92aWRlby8yNTM0Mzg4OTA/YXV0b3BsYXk9MSIgd2lkdGg9IjY0MCIgaGVpZ2h0PSI2NDAiIGZyYW1lYm9yZGVyPSIwIiB3ZWJraXRhbGxvd2Z1bGxzY3JlZW4gbW96YWxsb3dmdWxsc2NyZWVuIGFsbG93ZnVsbHNjcmVlbj48L2lmcmFtZT4=
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vcGxheWVyLnZpbWVvLmNvbS92aWRlby8zNzQ2MjQzMDg/YXV0b3BsYXk9MSIgd2lkdGg9IjgwMCIgaGVpZ2h0PSI0NTAiIGZyYW1lYm9yZGVyPSIwIiBhbGxvdz0iYXV0b3BsYXk7IGZ1bGxzY3JlZW4iIGFsbG93ZnVsbHNjcmVlbj48L2lmcmFtZT4=